"Skillnaden mellan Kultur och kultur är inte kulturell"

Jag har sovit lika illa som en vampyr inatt. Den där stressen som jag trodde att jag lämnade bakom mig för nästan tre år sedan, när jag lärde mig att det finns så mycket mer än betyg. Men icke.

Klockan sex ringde min klocka. Solen har inte ens börjat gå upp än, det skulle lika gärna kunna vara mitt i natten. Egentligen skulle jag inte behöva gå förrän om en timma, men eftersom öresundstågen är lika pålitliga som Kungarna av Tylösand med en sjuttis, så måste jag ta det tidigare tåget och istället sitta i Halmstad och vänta i en timma innan för att inte missa min körlektion.

Sen är det raka vägen tillbaka till Båstad och... Plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0