Det är tuffa tider för en del

Igår var jag på en riktigt bra föreläsning om ledarskap och motivation med Manuel Knight. Får du någonsin chansen att lyssna på honom ska du verkligen inte tveka, det är mitt råd till dig. Han har förmågan att blanda humor med allvar och att få en två timmar lång föreläsning, utan paus, att kännas som 20 minuter. Riktigt bra!
 
Efter lunch på Spiro med Martina, korr av mitt material till Lokaltidningen och en kopp kaffe åkte jag in till stan och pluggade/hatade på plugget/pratade om livet med Ashley. Fyra timmar flög förbi och sen var det jag och gymmet. Ett dubbelpass med armar och ben gjorde att vinglade hela vägen hem.
 
Annars har jag bokat en skidresa i januari och köpt biljetter upp till hufvudstaden.
 
När man lever i ett land där höstmörkret tär får man göra sitt bästa för att hitta ljuskällor i vardagen. Idag är mina ljuskällor CX-passet jag ska gå på med Skägget och Tomi samt mötet med ÖS ikväll.
 
Manuel Knight igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0