En hatande kropp, ett jobb i en bar och effektivitet - de kallar det onsdag

Min kropp hatade mig efter sju dagar med styrketräning så i måndags nöjde jag mig med ett yoga-pass och igår fick det räcka med att gå upp och ner i alla tusentalstrappor på högskolan, men idag är jag back on track. Och efter dagens CXWORX-pass och lite cardio på det ska jag gästspela i baren på Smålands Nation. Jag ska blanda drinkar tillsammans med den där Glennzor och två andra sköningar.
 
Annars har jag sysslat med effektivt plugg idag och på det har jag tvättat samt fasat över att jag är så gammal att jag blir kallad till cellprovtagning hos gynekologen.
 
En sådan där onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0