En sådan där dag (med ljudeffekter)

Jag och Skägget gjorde en all-nighter med senaste säsongen av Grey's eftersom att ingen av oss behagade att bli trötta. Det fick jag sota för idag.
 
Klockan åtta skrek larmet: sluta gnäll, du får skylla dig själv, inte stannade väl Strindberg uppe och tittade på någon okulturell serie istället för att sova sig i form inför litteraturdiskussioner?! Gå upp nu, din lilla fjolla!, typ. Så jag hasade mig bort till skolan där jag köpte en balja kaffe som jag delade med min tröja på vägen upp till föreläsningen.
 
Drygt tre timmar senare stapplade vi ut som slagna hjältar, men eftersom att blåtirorna kom från Boye, Nordenflycht och Tunström valde jag att snabbt återhämta mig, dra på mig hurbulleminen och hoppsa bort till gymmet. Ett hårdare benpass senare gjorde jag inianhopp bort till mötet med en av kårens styrelser för att prata om deras framtid.
 
Vid fyra landade jag hemma till ljudet av mina egengjorda helikopterljud och sa adjö till Skägget som i helgen lämnar mig för Sveriges minsta stad. Sedan däckade jag i soffan och där ligger jag än.
 
God natt.
 

Omotiverad bild från nyår.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0