Drack massa laktosfylld mjölk förut, nu har jag massa ont i magen. Det är inte lätt när det är svårt!

Idag är det strålande sol, men kallt i luften. Så man kan inte gå och lägga sig på bryggan ute på djurgården och bada och sånt. Eller, kan kan man ju, men man lär ju frysa. Jag kom hem för cirka 40 minuter sedan och har nu placerat mig i soffan. TV och dator i högsta hugg. 
 
Om jag får ångest av solen? Ja.
Om jag sen kommer på att det kanske inte gör något eftersom att jag kommer få värme hela hösten? Ja.
Om den insikten hjälper mot ångesten över att jag sitter inne istället för att vara ute i solen? Nej.
 
Men om alla ens vänner jobbar får man helt enkelt finna sig med sitt eget sällskap och hålla sig hemma för att slippa spendera massa pengar på saker man inte har råd med bara för att man inte har någon disciplin när man tycker synd om sig själv mitt i all ensamhet. 
 
Men lika glad för det är jag, men gladast är nog... Någon annan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0